Każdy, kto przynajmniej planuje założenie sklepu internetowego zdaje sobie doskonale sprawę z tego, jak ważny jest opis oferowanych w nim produktów. W końcu to on przekonuje potencjalnego klienta do zakupu akurat w naszym sklepie. Niestety, wiedza o wadze opisu a umiejętność jego napisania to dwie różne rzeczy. Wielu z nas nie potrafi pisać dobrych opisów, przez co nie zdobywa uwagi konsumentów. W poniższym artykule zamieszczamy zatem porady, które sprawią, że trudno będzie odwrócić uwagę od oferowanych przez ciebie produktów.

1. Nie ukrywaj prawdy.
Możesz pisać wyśmienite opisy zachwalające produkt, możesz zdobyć dzięki temu setki klientów, ale czy naprawdę warto to robić, żeby później zdobyć również negatywne opinie i etykietkę oszusta? Jeśli wciąż się zastanawiasz – nie, nie warto. Jeśli twój produkt ma jakieś wady, napisz o nich. Nie bój się, że przez to opis będzie miał negatywny wydźwięk. Jeśli obok jednej wady opiszesz mnóstwo zalet, przykryją one wszelkie niedoskonałości produktu. A klient nie będzie miał prawa do bycia niezadowolonym, ponieważ napisałeś, że twój produkt nie jest idealny.

2. Działaj na emocje.
Ludzie lubią, gdy traktuję się ich indywidualnie. Pragną też wiedzieć, jakie dana rzecz przyniesie im korzyści. Zatem wykorzystaj ten fakt i zamiast skupiać się tylko i wyłącznie na produkcie, przenieś swoją uwagę na konsumenta. Co klient zyska dzięki danej rzeczy? Jaka będzie dla niego korzyść? Produkt sprawi, że jak się będzie czuł? Zadawaj sobie te pytania i odpowiedzi na nie zamieść w opisie. Zamiast pisać, że sukienka ma bardzo ładny krój, napisz: będziesz wyglądała w niej zjawiskowo, a twoja figura będzie przyciągać spojrzenia i kusić. W końcu każda kobieta tego oczekuje od swoich ubrań!

To tylko dwie porady, a mają one olbrzymi wpływ na jakość opisów. Nie wierzysz? Wypróbuj!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here